Maja

Hejsan!

 Jag heter Maja Andersson och är ekonomi ansvarig i vårat uf- företag. Annledningen till att jag fick bli det var för att jag går samhäll-ekonomi med musikinriktning så jag ska väl förhoppningsvis ha lite koll på det. Sofie som är med i företaget har också benämningen ekonomi ansvarig.

Jag är 18 år gammal och bor en bit utanför Åsbro på en liten gård. Jag har två äldre syskon som har flyttat hemifrån så jag bor nu själv med mamma och pappa, ganska skönt faktiskt även fast man saknar dom ibland Vi har tre katter och en hund, men det är väl hunden som är mitt intresse. Vi tränar och tävlar ibland agility,(en hundsport för hundar). Förutom det tycker jag om att umgås med kompisar och pojkvännen. Tyvärr går ju tiden även en del till att plugga, jag känner att jag börjar bli ganska trött på skolan. Men jag rekommenderar verkligen att starta ett uf-företag för det är väldigt roligt och det gör att man ser fram emot våra tisdagar, då vi har den lektionen.

 Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer om mig själv, ehm min favoritfärg är röd, har skostorlek 41, och min ögonfärg är någon slags blandning av blå/grå. Jag tycker det är roligt att åka slalom och rekommenderar därför vintern, fast sommarn är det ju inte heller något fel på.

Det var en liten sammanfattning av mitt liv och jag säger som Johanna att det är bara att höra av sig om det är något ni undrar om och vill fråga. ( Någon bild kanske kommer senare annars är jag den tredje personen fån vänster på våran gruppbild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0