Johanna



Johanna här. Jag tänkte ta att berätta lite om mig själv (och försöka mig på att förstå blogg.se lite bättre).

Jag heter då Johanna Larsson och har benämningen VD för Goodie Bag UF. Anledningen till det var att jag var först att registrera mig på Ung Företagsamhets hemsida. Så så fick det bli.
Annars då, jag är 18 år fyllda. Bor i lilla staden Askersund, som faktiskt är ganska fin delvis. (Ni ska veta hur dålig jag är på att presentera mig) Ahja. Jag går Samhäll med musikestetisk inriktning, oc för att vara riktigt noga så är det samhällsinriktning på Samhäll. Skolan just nu, enligt mig, är ganska trälig (Närking!!). Men att driva det här UF-företaget gör det lite roligare.
På eftermiddagarna efter skolan äääälskaaar jag att bara slappa i mysbyxor och det sitter långt inne att börja plugga. Jag skulle våga påstå att jag är den lataste av oss fyra, men jag har i alla fall försökt ta tag i det där. Så nu ska det börja gymmas.
Helgerna går mest åt att spendera tid med pojkvännen, Johannes, på olika platser i landet. Vanligast är väl i Askersund eller Linköping (där han bor och jobbar), men vi tar även en sväng till Stockholm då och då för att hälsa på hans föräldrar och hans syster.
Min favorit årstid brukar variera, allt med att årstiderna ändras. När det är sommar älskar jag sommar, när det är höst tycker jag att det är sååå bra med höst. Vinter och vår är det likadant där. Men just denna mellan period som är nu, när det är grått, trist och tråkigt är jag inget big fan av.
Absoluta favorit högtiden är lugnt Julen. Jag skulle kunna ha jul i ett halvår om det var så. Det är en annan sorts stämning, man får ha julgran, julpynt, pepparkakor, saffransbullar och estetrep med festis. Fint är vad det är!
Är det något mer som ni vill veta, så var inte rädda för att ställa en fråga! Svarar på nästan allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0