Sofie

Hej alla läsare!
Detta är mitt första inlägg på GBs hemsida och då hade jag tänkt berätta lite om mig själv. Jag heter då Sofie Johansson och har tillsammans med Maja ansvar för GBs ekonomi. Jag går samhällsprogrammet med inriktningen ekonomi (där fick ni svaret för varför jag har hand om det ekonomiska inom vårt uf-företag).
Jag är 18 år gammal och har nästan lämnat boet i Askersund (i alla fall om man frågar mig, men det är nog bäst att inte fråga min mamma, hon vill nog ha kvar mig hemma så länge det går). Jag bor alltså mestadels i Åsbro med min pojkvän Alexander och hans katt Alfons. Hemma i Askersund har jag en katt som heter Snoddas som jag har haft i 7 år nu. Jag har förövrigt två äldre syskon som heter Elin och Linnéa. Vi brukar vara iväg och shoppa en del annars bråkar vi mest (haha skoja bara… eller?).
Jag vet inte riktigt vad mer jag kan säga om mig själv, men jag tycker för tillfället inte sådär jätte mycket om skolan, men att driva ett uf-företag gör vardagen lite roligare. De andra tjejerna i uf-företaget livar upp min vardag med lite skratt och tokigheter.
Ps det är jag som har gjort loggan, snygg va? =)
Hej alla läsare!
Detta är mitt första inlägg på GBs hemsida och då hade jag tänkt berätta lite om mig själv. Jag heter då Sofie Johansson och har tillsammans med Maja ansvar för GBs ekonomi. Jag går samhällsprogrammet med inriktning ekonomi (där fick ni svaret för varför jag har hand om det ekonomiska inom vårt uf-företag).
Jag är 18 år gammal och har nästan lämnat boet i Askersund (i alla fall om man frågar mig, men det är nog bäst att inte fråga min mamma, hon vill nog ha kvar mig hemma så länge det går). Jag bor alltså mestadels i Åsbro med min pojkvän Alexander och hans katt Alfons. Hemma i Askersund har jag en katt som heter Snoddas som jag har haft i 7 år nu. Jag har förövrigt två äldre syskon som heter Elin och Linnéa. Vi brukar vara iväg och shoppa en del annars bråkar vi mest (haha skoja bara… eller?).
Jag är nog ingen vintermänniska, om jag hade chansen så skulle jag absolut vilja flytta från vårt kalla land Sverige, i alla fall bo utomland i någon månad över hösten och vintern. Jag vill självklart inte missa den svenska julen med kalle anke och hans vänner, men både hösten och vintern gör mig lite deprimerad. Hösten är nästan alltid grå och tråkig och vintern är väl lite bättre, men sommaren är ändå den bästa tiden på året. Då kan man sola så att man blir brun, bada så att man blir ren och grilla så att man blir mätt ;-)
Jag vet inte riktigt vad mer jag kan säga om mig själv... men jag tycker för tillfället inte sådär jätte mycket om skolan, men att driva ett uf-företag gör vardagen lite roligare. De andra tjejerna i uf-företaget livar upp min vardag med lite skratt och tokigheter.
Ps. det är jag som har gjort vår logga, snygg va? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0